Jak inne animatroniki, za wyjątkiem Foxy`ego, zaczyna na scenie, lecz podobnie jak on będzie się poruszał lewą stroną Freddy Fazber`s Pizzy. Istnieją jednak cechy, które wyróżniają Bonniego spośród innych przeciwników, czyli fakty o jego największej aktywności i tym, że nie posiada jednolitej trasy. Może teleportować się do jadalni, magazynu, schowka, zachodzniego korytarza i jego rogu. Kolejność jest losowa i sam animatronik o tym decyduje. Przed wejściem do biura zawsze stoi po zewnętrznej stronie lewych drzwi. Jeśli są one zamknięte, to Bonnie nie może dostać się do pokoju i po chwili czekania decyduje się na odwrót. W przeciwieństwie do Chici nie można go zobaczyć przez sąsiednie okno, a jedynie jego cień, który zniknie wraz z Bonniem. Gdy ten w końcu nie poddaje się i z czasem ponownie spróbuje pokonać jedyną obronę gracza. Nieco pomocniczą wiadomością jest fakt, że gdy go nie ma w żadnej z lokacji, w których się pojawia, to bardzo możliwe, że jest przy drzwiach, a dodatkowo wydaje specyficzny dźwięk chodzenia przypominające tupanie informujący o zmianie lokacji. Począwszy od nocy 4, kiedy jest w rogu zachodzniego korytarza, jego głowa zaczyna wykonywać nagłe, szybkie, chaotyczne ruchy.