Chica
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: Chica
- Odsłony: 20
Jeśli dostanie się do biura to dokona Jumpscare. Podczas tej czynności krzyczy nam w twarz oraz chaotycznie zamyka i otwiera dolną szczękę, w podobny sposób do Bonnie'go. Wtedy słychać dźwięk podobny do krzyku dziecka oraz widać jej zęby endoszkieletu.
W UCN słucha muzyki w kuchni. Jeśli przestanie słuchać i my nie zwrócimy na to uwagi zaatakuje. Podczas jumpscar'a prawdopodobnie nas trzyma i otwiera górną szczękę. Znowu widać endoszkielet. Dźwięk taki sam jak w FNaFie 1.
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: Chica
- Odsłony: 23
Najlepszą strategią na Chicę jest pewien błąd Scotta. Jeśli Chica wejdzie do biura to można włączyć monitoring, Chica go z powrotem wyłączy, ale my go możemy znów otworzyć i tak w kółko. Czas w grze nadal krąży. Jeśli wszystko pójdzie dobrze to Chica nie wykona Jumpscare do 6AM. . Istnieje jeszcze druga strategia na Chicę: zignorować ją w drzwiach, wtedy przyciski się zablokują, ale Chica nie wykona ataku, dopóki nie podniesiemy monitora. Freddy nie zaatakuje, bo będzie czekał, aż Chica się z nami rozprawi. Nie będziemy musieli martwić się o nią i Freddy'ego do 6 AM. Nie wolno nam jednak podnieść monitora. Z Bonnie'm lepiej tak nie robić, bo Foxy może wbiec do biura nawet kiedy on jest przed biurem.
Jeśli ktoś nie chce "iść na łatwiznę" i sprawdzić swe umiejętności może mieć z nią poważne kłopoty. W pierwszych nocach dźwięki mogą pomoc w walce z nią. Tupanie oznacza, że poszła do innej lokacji, lecz problem polega na tym, że Chica może iść dalej lub cofnąć się i przez to nie można określić gdzie jest jak w przypadku Freddy'ego. Dźwięki obijania się o garnki wydaje tylko, gdy jest w kuchni co jest nawet bardzo korzystne w łatwiejszych nocach. Niestety w bardziej zaawansowanych przemieszcza się lub cofa tak szybko, że dźwięki nie nadążają i pojawiają się z opóźnieniem. Skutkuje to tym, że trzaskanie jest słyszalne, nawet gdy Chici nie ma w kuchni.
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: Chica
- Odsłony: 21
W dzień jest kelnerką i wokalistą wraz z Bonnie'm oraz Freddy'm. Jednak w nocy ożywa i stara się dostać do lokacji z nocnym stróżem. Jak inne ani z wyjątkiem Foxy'ego zaczyna na scenie. Używa tej samej trasy, co Freddy, ale zaczyna się poruszać już w nocy 1 i potrafi się cofać. Kiedy się przemieszcza to wyłącza kamery w lokacji, z której wychodzi i wchodzi. Po opuszczeniu punktu startowego idzie do jadalni, gdzie stoi po lewej stronie od środkowego rzędu stolików lub pojawia się zamiast niej, jej halucynacja. Jego obecność oznacza, że Chica nadal jest w pomieszczeniu. Następnie pojawia się w toaletach, gdzie może stać w wejściu do nich albo wpatrywać się w kamerę. Później wchodzi do kuchni, o czym może, ale nie musi powiadomić dźwięki przypominające obijanie się o garnki. Jest to jedyny sposób, który wskazuje na to, że Chica jest w tym miejscu. Przedostatnią lokacją jest Zachodnich dzrwi, gdzie może być na jego końcu bądź przy plakatach z otwartym dziobem. Ostatnia lokacja to jego róg. W pierwszych trzech nocach stoi przed centralną ścianą, ale począwszy od nocy 4, jej głowa zaczyna wykonywać nagłe, szybkie, chaotyczne ruchy. Wydaje też typowo robotyczne dźwięki w poprzednich nocach. Po ukończeniu trasy pojawi się w oknie po zewnętrznej stronie drzwi. Dłuższe zwlekanie z zamknięciem drzwi lub nieświadomość o jej pojawieniu się skutkuje najpierw blokadą możliwości zamknięcia drzwi po prawej stronie lub zapalenia tam światła. Po otwarciu moniora wyda ludzkie jęczenie i zdejmie monitoring (o ile nie zrobi tego przedtem gracz) i wykona Jumpscare. Jeśli jednak prawe drzwi będą zamknięte i nie będzie mogła wejść to po pewnym czasie się się cofnie. Warto wiedzieć, że Chica pozostaje dłużej przy drzwiach niż Bonnie, za to pojawia się przed nimi rzadziej.
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: Chica
- Odsłony: 25
Chica - animatronik czyli robot wystylizowany na zwierzę, w tym wypadku kurę. Jest wokalistką na scenie w Freddy Fazber`s Pizzeria pojawiającą się w pierwszej czesci gry.
Jej celem podobnie, jak Freddy`ego, Bonnie`go iFoxy`ego jest wejście do naszego biura i zaatakowanie nocnego stróża - Mike Schmida zatrudnionego w miejscu, w którym rozgrywa się gra. Automatycznie kwalifikuje się ją do piątki wrogów (razem ze Golden Freddy`m), którzy mogą nas zabić.
Od dłuższego czasu wiadomo, że za agresywne zachowanie jej, jak i reszty animatroników odpowiedzialne są dusze zamordowanych dzieci, które zmuszają ją i całą kapele Freddy'ego do wrogich zachowań w celu zemsty na Williamie, do którego Mike jest podobny, lecz nie jest to do końca pewne.