Home
Kim jest chica
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: Chica
- Odsłony: 25
Chica - animatronik czyli robot wystylizowany na zwierzę, w tym wypadku kurę. Jest wokalistką na scenie w Freddy Fazber`s Pizzeria pojawiającą się w pierwszej czesci gry.
Jej celem podobnie, jak Freddy`ego, Bonnie`go iFoxy`ego jest wejście do naszego biura i zaatakowanie nocnego stróża - Mike Schmida zatrudnionego w miejscu, w którym rozgrywa się gra. Automatycznie kwalifikuje się ją do piątki wrogów (razem ze Golden Freddy`m), którzy mogą nas zabić.
Od dłuższego czasu wiadomo, że za agresywne zachowanie jej, jak i reszty animatroników odpowiedzialne są dusze zamordowanych dzieci, które zmuszają ją i całą kapele Freddy'ego do wrogich zachowań w celu zemsty na Williamie, do którego Mike jest podobny, lecz nie jest to do końca pewne.
Ciekawostki o foxy`m
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: Foxy
- Odsłony: 20
- Foxy ma swego odpowiednika w FNaF 2 - Mangle czyli Toy Foxy'ego.
- Istnieje teoria mówiąca, że Foxy we FNaF 1 ma dobre intencje i jego obecność w biurze to sprawdzanie czy z Mike'iem jest wszystko w porządku. Ma jednak zniszczony głos, więc podczas jumpscare`a Mike umiera na zawał, lub traci przytomność i zostaje wpakowany do kostiumu przez inne animatroniki.
- W FNaF 2 jest pewna rzadka halucynacja - Foxy bez oczu. Pojawia się, gdy włączymy randomową noc. W tle słychać dziwne dźwięki. Potem znajdziemy się w wybranej nocy, lecz to nie wizerunek Foxy'ego z FNaF 1.
- Foxy jako jedyny w FNaF 1 nie atakuje bezpośrednio. Natomiast w FNaF 2 jest odwrotnie, tylko Foxy i Mangle skaczą na nas w celu ugryzienia.
Jumpscrrien
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: Foxy
- Odsłony: 23
Jumpscare Foxy'ego różni się znacząco od jumpscare'ów innych animatroników we FNaF 1. Nie wyskakuje nam przed twarzą tylko wychyla się zza lewych drzwi i wyda dźwięk jumpscare'a.
Ten w Ultimate Custom Night jest o wiele inny. Kiedy wyjdzie składa się kawałek po kawałku. Podczas jumpscare'a prawdopodobnie trzyma nas. Co ciekawe, wtedy niego głowa jest przez chwilę robi "kółko". Dźwięk jest z oryginalnej gry.
Zachowanie Foxy`ego
- Szczegóły
- Super User
- Kategoria: Foxy
- Odsłony: 20
dzień jest nieczynną atrakcją, o czym informuje nas tabliczka Sorry! OUT OF ORDER. W nocy jednak ożywa i stara się dostać do lokacji z nocnym stróżem, by go wpakować w kostium Freddy'ego w magazynie i tym samym zabić. Używa innej strategii niż reszta przeciwników, co może świadczyć o inteligencji. Zamiast podchodzić coraz bliżej drzwi (Nie tyczy się Bonniego, który skacze po kamerach, jak mu się podoba) i czekać przed nimi, dając czas protagoniście na zamknięcie ich, używa najkrótszej dostępnej trasy i nie daje stróżowi nocnemu szansy na zabezpieczenie się.
Przez niemal całą grę znajduje się w Pirackim Kąciku, który jest jego lokacją startową, lecz przechodzi 4 fazy zanim ją opuści. Foxy porusza się, kiedy zbyt często albo za rzadko sprawdzamy jego pokój. W fazie pierwszej znajduję się on za kurtyną, i jeśli grac nie potrafi zachować balansu, aktywuje się i nieco ją odsuwa, pokazując tułowie i głowę oraz parę świecących oczu. W fazie drugiej, widzimy go już poza kurtyną. W fazie trzeciej, piracki kacik, stoi pusty i kurtyna jest mocno rozsunięta). Gdy przełączymy widok na kamerę 3 widać bo biegnącego przez zachodni korytarz próbując wtargnąć do biura przez lewe drzwi. Jeśli wyjście zastanie zamknięte - wróci on do punktu startowego, wszakże jeszcze przez chwile będzie się dobijał do nich i zabierał trochę energi. Jeśli drzwi będą jednak otwarte - Foxy zatakuje. Kiedy ma zamiar przejść z jednej fazy do drugiej to tymczasowo wyłączy kamere w Pirackim Kąciku i z powrotem ją włączy po około 5 sekundach.
Strona 3 z 5